10 de juny del 2006

Setmaneta distreta

Dilluns passat va ser la segona pàscua, o sigui festa, o el que és el mateix, pont de tres dies, escapada general... on era festa, és clar...

Dimarts va ser dia 6 de juny de 2006, o sigui 6-6-6, o el que és el mateix, la data de naixement de l'anticrist... i l'estrena de 'The Omen'!

Dimecres vaig guanyar el Concurs de Textamerica! El meu vídeo va ser premiat i ja sóc oficialment membre de per vida de TA!!!

Dijous va ser l'Adobe Live!, convenció de creatius digitals amb conferències, demostracions, fira tecnològica, Apple... una passada!

Divendres vaig editar i mobloquejar l'Adobe Live! 24 fotografies, inclosa la versió TAtitzada del cartell de la convenció amb la meva cara x'D

I ara cap de setmana, descans, ronseria i cinema de llar i pensar en totes les coses bones que m'han passat aquesta setmana = )

Nota: Avui dissabte he anunciat el tancament imminent dels moblocs Dreadful® BCN i Dreadful® Videomob, ja que malgrat que hagi guanyat el concurs, només en podrè tenir un de sol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada