10 d’abril del 2007

Vacances de Setmana Santa 2007

Les Vacances de Setmana Santa s'han acabat i després de pair La Mona, arrenco la setmana amb les piles carregades i un munt de projectes entre mans. Com que aquí no acostumo a parlar de feina, parlaré d'esbarjo.

El passat 30 de març vam celebrar la darrera trobada dels Electro Breakers per repartir i visionar els DVDs que vaig fer de l'Hipnotik Festival 2005 (+ SxS + 20è Aniversari), la Battle Of The Year Iberica 2006 i l'Hipnotik Festival 2006.

Aprofitant la trobada, l'ambient breaker i el lloc, can Beat, prop d'on als vuitanta vam viure tantes experiències de carrer, vaig anunciar la intenció de fer una petita biografia hip hop, que vaig començar el 23 de març.

Del hip hop dels 80 al dels 00, passant pels diferents estils de ball, pintura i música, explicant els llocs clau de cada època, sempre vist des del meu modest punt de vista, un b-boy més de la pila que som a tot el món.

No tinc ni idea de quan ho acabaré (tinc diversos llibres començats de fa anys) però em venia de gust deixar-ho per escrit, si més no, per recordar-ne l'inici. Si queda mínimament bé potser ho editi en diferents formats.

Enllaços relacionats a Facebook:
Grup Electro Breakers
Àlbum DVD Session Electro Breakers 2007

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada