11 d’abril del 2006

Una mica de bloc

Avui he estat molt enfeinat, que sempre és d'agrair a la meva feina, però a l'hora del cafè de mig matí m'he passat un moment pel taulell de control del bloc per traduir algunes coses de la plantilla. Encara no en modifico l'aspecte perquè tinc pensat fer-ho quan l'integri dins de la nova versió de la meva pàgina web personal principal.

Porto dos anys dient que en faré una nova versió i malgrat que ja en tinc els esbossos del disseny i l'esquema dels continguts des de fa almenys un any i escaig, encara no he tingut prou temps per posar-m'hi de debó. Espero aconseguir-ho enguany, malgrat que no serà fàcil, ja que tinc altres webs personals i professionals en gestació.

És per això que estic intentant automatitzar al màxim la tasca d'actualització de les meves webs personals actives, per poder continuar portant-les i no haver d'abandonar-les, com desgraciadament ja he fet amb algunes. Els moblocs són formidables per gestionar els continguts fins i tot de viatge, des del mòbil o el portàtil.

Demà serà un altre dia : )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada