21 de setembre del 2007

Inauguració Oficial Apple Shop BCN

Inauguració Oficial Apple Shop BCN

Vaig arribar que passaven cinc minuts de l'hora però com que no tenia invitació tampoc tenia pressa. Em vaig trobar una cua que anava des de l'entrada de la Plaça Catalunya amb Vergara fins gairebé Balmes... Perquè després diguin que això només passa als EUA! La cua era perquè els que tenien invitació poguèssin entrar al sorteig de: Dues AppleTV amb Airport, dues comptes .Mac i dos Apple Keyboard.

DJ Miqui Puig punxant en un Mac

Vaig entrar a El Triangle per l'òptica del costat, vaig entrar a la fnac i vaig pujar a l'Apple Shop que estava ple de gom a gom. Al anar un pèl més tard no vaig poder sentir els parlaments... això, la quantitat de gent i la música, punxada per en en Miqui Puig, són les úniques coses diferents de qualsevol altre dia. La gent mirava i provava els nous iMacs i els actuals iPods i Macbooks.

Inauguració a les 19h.

Jo m'esperava quelcom més, no se, alguna estrella catalana del disseny o la música usuària d'Apple... alguna novetat en primícia com l'iPhone i els nous iPods... i premis més potents com el nou iMac i algun MacBook... La veritat és que aquesta inauguració faria riure als de la 5a Avinguda... potser per això no van dir res de cap Apple Shop a la web d'Apple... Fins avui.

Enllaç relacionat a Facebook:
Àlbum Inauguració Apple Shop Barcelona


Entrades relacionades:
Inauguració Apple Store La Maquinista
Inauguració Apple Shop Media Markt
Apple Shop Barcelona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada