24 de setembre del 2017

45

Roger, Joe i David

El 23 de setembre va ser el meu 45è aniversari i ho vaig celebrar ahir amb els amics i avui en família. De fet, porto des de divendres celebrant-ho ; )

Ahir dissabte 23 ho vaig celebrar amb els amics anant a sopar, a La Mercè i de copes. Enguany tampoc havíem pogut celebrar l'aniversari del Joe i el David, així que vam celebrar-los tots tres. Vam anar a sopar a l'NBA Cafe Barcelona, a La Mercè per veure Vibra i de copes al Bare Nostrum, enguany tots nous llocs de celebració per als Electro Breakers.

Avui diumenge 24 ho he tornat a celebrar amb els pares amb un bon dinar i hem deixat el pastís d'aniversari, cava i licors per berenar en família.

Ha estat molt bé, altre cop amb els breakers reunits i altre cop en família.

Electro Breakers RLZ!!! : D

Nota: Des del 2005 pel meu aniversari també celebrem el dels Electro Breakers, enguany el 32è Aniversari! No és que coincideixi la data però aprofitem l'avinentesa donat que pel meu aniversari ens vam retrobar.

Enllaços relacionats a Instagram:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, Foto 5, Foto 6, Foto 7 i Foto 8


Entrades relacionades:
47, 46, 45, 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38, 37, 36, 35 i 34

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada