3 d’abril del 2013

40

RISC ELÈCTRIC!
Roger, Juan i David

El passat 23 de setembre va ser el meu 40è aniversari i ho vaig celebrar en família i amb els amics.

El mateix diumenge 23 ho vaig celebrar en família amb uns bons dinar, pastís d'aniversari i cava.

Dissabte 29 ho vaig tornar a celebrar amb els amics, anant a sopar, de pintes i disco.

Enguany tampoc havíem pogut celebrar l'aniversari del Juan, així que vam celebrar-los tots dos.

Vam anar a sopar al Foster's Hollywood Balmes, de pintes a l'O'Hara's i disco al Jamboree.

Va estar força bé, altre cop en família i altre cop els tres breakers reunits.

Electro Breakers RLZ!!! : D

Nota: Des del 2005 pel meu aniversari també celebrem el dels Electro Breakers, enguany el 27è Aniversari! No és que coincideixi la data però aprofitem l'avinentesa donat que pel meu aniversari ens vam retrobar.

Enllaços relacionats a Instagram:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, Foto 5, Foto 6, Foto 7, Foto 8, Foto 9, Foto 10, Foto 11, Foto 12, Foto 13 i Foto 14


Entrades relacionades:
47, 46, 45, 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38, 37, 36, 35 i 34

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada