13 d’abril del 2009

Vacances de Setmana Santa 2009

Aprofito que ja he fet abaixar La Mona amb un cafetó i un xopet de Whisky Pêche Yachting per escriure aquesta entrada abans d'anar a provar un videojoc a la darrera hora del darrer dia de les Vacances de Setmana Santa.

Fa una mica de ràbia no haver pogut viatjar a l'estranger, ni anar enlloc fora de ciutat, ni tan sols haver sortit gaire, però també és confortable no haver hagut de patir ni la pluja gairebé diària ni l'OT (Operació Tornada).

La veritat és que ja fa anys que no surto per aquestes dates. Lluny queden els anys de processons al poble o de farres a la costa. Darrerament desconnecto una mica, escric, llegeixo, escolto música i miro molt de cine.

M'he llegit tres llibres de fotografies de Nova York (a veure si acabo el darrer aquesta nit), he aprofitat per editar un d'Els meus mapes i he escoltat els dos discs de The Dirty Club (d'un dels grups del meu amic Rusky).

Enguany però, no m'he deixat emportar per l'esperit tradicional i no m'he mirat cap peli pèplum. La família tampoc s'ha deixat endur per l'esperit consumista i ens hem fet La Mona (com molta altra gent pel que he vist).

Serà la crisi la que ens torni a portar les celebracions al més pur estil tradicional? Que els diners (o la manca dels mateixos) aconsegueixin fer el que la religió no ha estat capaç de mantenir diu molt de la nostra civilització...

Sigui com sigui, el meu tiet ha fet una Mona per llepar-se els dits. Llàstima que la presentació no arribés a l'alçada del sabor però els impacients cosinets bessons també s'han encarregat que la mona no arribés intacta a la foto.

Espero que hàgiu tingut una bona Setmana Santa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada