17 de juny del 2007

Montigalà

Avui he passat el dia a Montigalà, Badalona. No hi acostumo a anar gaire però com estem fent obres* hi he acabat havent d'anar.

Primer al Leroy Merlin per comprar i que em tallessin uns taulons per a una prestatgeria que ja tinc, accessoris de bany, etc...

Després al Centre Comercial Montigalà per dinar i comprar unes delicatessen per tastar aquest cap de setmana...

Finalment a l'IKEA per cercar algunes coses que volia comprar i comprar una pila de coses que en principi no volia però que són genials...

No m'he perdut mai en cap d'aquests laberints del consum però n'estic segur que algú ens monitoritza estudiant-nos com a ratolins...

Conclusió: Leroy Merlin + CC Montigalà + IKEA = Estic fart de donar tombs per circuits tancats i ara no m'aguanto... No estic entrenat... x'D

* El febrer vam canviar la carpinteria d'alumini i encara estem esperant que algun dels CINC electricistes que havien de venir a fer el pressupost es digni a complir la seva paraula...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada