20 de juny del 2007

Novetats de La Poma

Ahir cercava widgets pel Dasboard quan me'n adono que quelcom ha canviat a can Apple...

Vaig a la pàgina d'inici i... tatxaaan! "Leopard. Conquereix Temps i Espais"... Uaaau!

La Màquina del Temps ja era una realitat anunciada però ara te data de llançament.

Em falta un arxiu que estic segur tenia fa una setmana. Torno una setmana enrere i llestos!

Els Espais reduiran temps d'organització i mètodes de treball... grups de coses obertes!

La carpeta de fotos i el Photoshop en un, la carpeta web, el Safari i el TextEdit en un altre.

Ja tinc ganes de veure si es pot combinar amb els ja increïbles Dashboard i Exposé!

Per no parlar del nou Dock, el nou Finder, el Quick Look... més de 300 novetats!

No em puc esperar més a tenir el nou Mac OS X Leopard, que confio correrà sobre PowerPC!

Vist el Vista, l'actual Tiger ja és superior però és que el nou Leopard fa embadalir...

Haurem d'esperar a l'octubre però mentrestant apareix la beta del Safari 3 i l'iPhone als EUA...

Hola, demà : )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada