1 d’octubre del 2007

Pensaments

Darrerament, un cop tornat de vacances, començat el nou curs laboral i celebrat el meu aniversari, he estat fent neteja, organitzant projectes i donant tombs sobre algunes coses que em ronden pel cap.

Aquest bloc ha passat per moltes èpoques i diferents orientacions, d'anunciador de novetats, passant per anunciador de trobades i festes, fins a bloc de temàtica variada, sempre dins de RogeRweb.cat.

Després de veure com amb els anys molts blocs naixien, creixien i desapareixien, aquest bloc ha aguantat el pas del temps amb més o menys activitat però mai abandonat del tot, esperant un nou retorn.

És per això que me'n alegro quan veig blocs que tornen, sobretot quan conec als autors dels mateixos i sabent què significa tornar a postejar, quan gairebé ningú passa pel teu bloc, inactiu durant mesos.

També me'n alegro quan descobreixo un bloc i en poc temps passa a tenir força popularitat, recordant la dedicació i il·lusió dels vells temps, quan tot era nou a internet i experimentar suposava destacar.

Veient blocs que tornen i d'altres que comencen, em replantejo algunes coses sobre el meu propi bloc... Hauria de continuar amb l'orientació actual? Mullar-me més com en el passat? Tematitzar-lo?

En aquesta versió del bloc no volia tocar gaire la política perquè ja se el què passa (...) però cada cop em costa més callar i mai he volgut tematitzar-lo perquè ja n'hi ha d'altres que ho fan força bé.

Tinc més idees que temps per a desenvolupar-les, mantinc molts projectes comercials i personals que em prenen massa del poc temps que tinc i en acabat tinc la impressió que em disperso massa per no res.

Ja he intentat unificar temes i sistemes de posteig per guanyar temps però no n'hi ha prou i potser hauria de concentrar-me en un parell de coses i deixar la resta aparcades... però llavors m'autolimito.

A partir d'aquest mes, m'he proposat organitzar-me millor, postejar més sovint i enllestir projectes que fa massa temps que arrossego abans d'acabar l'any. Ho aconseguiré? "Fets i no paraules!"... x'D

2 comentaris:

  1. Ai Rogeli, Rogeli... Gràcies pels pensaments en els quals m'he sentit eludit. Però primer de tot: Moltes Felicitats!

    El teu bloc és el teu espai, i has de fer amb ell allò que et sigui més còmode i a l'hora agradable de fer. Ja saps que ningú ens demana res, som nosaltres mateixos segons la disponibilitat del moment, qui decidim dedicar-hi més o menys energies. Jo que m'he instal·lat a la meva nova casa, he decidit dur un cert nou ordre a la meva vida (New Order! LOL) i això inclou, entre d'altres coses, renovar la web.

    Només cal que t'hi posis, ja ho saps. Si necessites un cop de mà i puc donar-te'l, ja saps on sóc. Si no ens ajudem entre els vells amics, malament rai!

    I a veure si ens veiem, que ens hem abandonat una mica.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Sàrgiu! Quina alegria! Gràcies pel teu comentari i el teu suport. Ja saps que a can Dreadful sempre ets benvingut : )

    M'has enxampat, has fet bé de sentir-te al·ludit ja que, en aquest nou intent d'impuls blocaire tinc pensat fer un post sobre la teva tornada... avui x'D

    Me'n alegro de la teva nova vida i ordre (New Order... x'D). A veure si quedem un dia i m'expliques com t'ho has fet i com et va.

    Ens mantenim en contacte dipaire i queda pendent una trobada per aviat, ni que hagi de venir a Sants, Massachusetts ; )

    ResponElimina