20 de desembre del 2007

PS3 incompatibles

La PlayStation 3

El passat mes de març vaig fer un parell d'entrades sobre la PS3. Nou mesos després n'he de tornar a parlar.

A la primera entrada parlava dels rumors d'una consola que es podia provar però encara no comprar.

A la segona entrada trencava els rumors, oferia un llistat de jocs d'Star Wars compatibles i un enllaç.

Aquest cop vull compartir una informació important per aquells que ara vulgueu regalar o regalar-vos una PS3.

Resulta que la consola que es ven actualment no és la mateixa que es venia abans d'aquesta tardor.

El model anterior a l'actual està esgotat a les botigues i un amic* meu ha acabat comprant-ne una de mostra...

El model actual és més barat però també te un disc dur 20GB més petit i incompatible amb els jocs de PS1 i PS2!

Tampoc te de lector de targetes de memòria, te dos ports USB en comptes de quatre i acabat mat enlloc de cromat.

Mentre als EUA continua sent el mateix, que han rebaixat de preu però ampliat 20GB de disc, aquí el contrari.

Es pensen que els europeus som tontos, econòmicament (499$ = 499€) i tecnològicament (80GB = 40GB).

Els rumors d'incompatibilitat s'han fet realitat, amb tota la mala idea de fer-ho de cara a vendes nadalenques.

Quants nens i no tan nens compraran aquesta consola capada i s'hauran de confitar els jocs vells?

Jo continuaré aguantant-me sense PS3/BluRay i als meus cosinets bessons sort que els vam comprar la Wii...

Gràcies a l'Stoneman* per explicar-m'ho tot : )

2 comentaris:

  1. Ostres Noi!!! Quina merda!! estava a punt de comprarmela tio!! Pero no em convecia... la rebaixa de preu suposada em feia sospitar, aixi que ara encara que porten la bona, ja opuc dir que no la vull que la fiquen per el cul els senyors de Sony!!!

    Cambiant de Terç...

    Bon any Amic!!! Espero que anara be la festa anit ;-) 1 abraçada

    ResponElimina
  2. No se si en quedaran però es veu que a l'Abacus tenien en catàleg el pack de la versió de 60GB amb dos controls i dos jocs... però una excepció no en fa la norma, em sembla fatal el que estan fent, confonent als no entesos que han de comprar els regals.

    Bon any amic!!! He estat una mica fora de línia, lluny d'ordinadors i d'internet, sense publicar ni comentar, com acostumo a fer per vacances, de Nadal o Estiu.

    Una abraçada i records : )

    ResponElimina