La setmana passada va venir el servei tècnic d'ono, primer per canviar-me el descodificador de la televisió per cable i després per reactivar-me el paquet de canals...
La qüestió és que al canviar-me el descodificador em van canviar el model que, encara no entenc perquè, tenia d'auna i em van posar el nou i flamant Motorola d'ono.
Aquest és el segon descodificador digital, després de dos analògics, i amb cada nou descodificador, tens nous serveis disponibles. Ara disposo del genial servei ojo.
Mai havia tingut gaire interès en aquest servei, que havia vist anunciat a la revista i per internet però del que no m'havia informat millor perquè no li veia gaire el què.
Ara tinc, apart dels canals contractats i els de pagar per veure de pel·lícules i esports, ojo, un videoclub a la carta amb cinema, sèries, documentals, música i esports.
El millor d'aquest servei és que pots aturar, reprendre, avançar o retrocedir els continguts, veure'n les caràtules i que n'hi ha de pagament però també, atenció, gratuïts.
Quan ho vaig provar, el primer que em va venir al cap va ser el nou servei de lloguer de continguts d'Apple. Si d'acord, no és el mateix però ojo fa temps que existeix.
No podem comparar el disseny dels menús de navegació amb caràtules amb el famós coverflow d'Apple però si amb els preus competitius i el contingut gratuït.
Les pel·lícules costen entre 1 i 3 €. Les no tan noves i les velles res, gratis. Ja he vist un concert, dues pel·lícules i un parell de capítols d'una sèrie, tot gratis.
La diferència principal entre els videoclubs d'Apple i d'ono és que, mentre al primer els títols es van acumulant a una gran videoteca, a ono es van substituint per d'altres.
D'aquesta manera, a ojo tenim les opcions "Busqueda por género", "Nuevo en ojo", "Cine de estreno", "Última oportunidad", "Busqueda alfabética" i "Vuelve a verlo"
A "Última oportunidad" podem trobar els continguts que estan a punt de desaparèixer d'ojo i a "Vuelve a verlo" el temps que ens queda per tornar a veure els continguts.
El descodificador és millor (disposa del servei ojo), te un disseny més fi (ocupa menys espai) i és més sostenible (apagat no te cap llum i encès un de petit).
L'única pega que li trobo és el comandament a distància, ja que només serveix per a controlar el descodificador, mentre que amb el d'auna fins a tres aparells.
L'única cosa a millorar és la informació dels continguts dels canals, que és més breu i dura poca estona. Abans es podia fixar i veure l'any i nacionalitat dels continguts.
Crec que ojo és un bon servei, que penso fer servir sovint i del que potser se n'ha parlat poc. Jo mateix, usuari d'ono, havia sentit a parlar més dels de la competència.
jejeje, el Ojo esta molt be... Quan vivia a Valencia, tenia ONO i he de dir que estaba molt satisfet. El tema de Ojo es na pasada, perque com dius, pots parar la peli i despres continuar on t'habies quedat... Mola perque hihan continguts gratuits, pero quan pasa x temps poc a poc trobes menos... Ara que encara que siga de pagament, esta mol be.
ResponEliminaJo tinc cable des de CTC, després Menta, després aunacable, després auna, ara ono i demà qui sap...
ResponEliminaJo estic molt content. Tants anys i gairebé no he tingut incidències ni enganys, res a veure amb l'ADSL.
Espero que no treguin els continguts gratuïts i que els vagin renovant, total, ja els han passat pels canals.
Ens veiem divendres : )
Pues en los pocos días que llevo con este deco yo le he encontrado un buen problema, que en Ono todavía no se han dignado resolverme después de 5 días fastidiándome.
ResponEliminaLo habitual en las grandes compañías. Cuando fueron madritel y auna, el técnico de turno venía con una hoja de visita que la firmabas una vez resuelto el problema. Desde que son Ono los técnicos tienen tendencia a no aparecer y mandar SMSs con que ya han resuelto algo que sigue tan mal como antes. Necesitas una semana y perseguir tu incidencia varios días para que se dignen en arreglarlo.
Pues el problema que tengo es que el deco que me han puesto a mi no tiene sonido estéreo en el euroconector.
No sé si es un problema de mi deco o si todos son así (los técnicos no vienen a mi casa, se empeñan en solucionarlo "en remoto" sin resolver nada) pero sin euroconector no hay autodetección de la señal en la tele ni posibilidad de RGB, por lo que el cacharro tiene un buen problema.
A mi em va bé i han vingut a casa sempre que els he trucat, si bé és ben cert que ja no és el que era i que envien l'sms abans que hagin acabat de solucionar el problema.
ResponEliminaAquí el cable va començar amb Cable i Televisió de Catalunya, després Menta, després aunacable, després auna i ara ono... Amb cada canvi hem perdut tracte humà i guanyat tecnologia. No podria ser tot?
El meu consell és que et queixis més, demana que vingui un tècnic, ha de venir! Si no ho aconsegueixes queixa't a la teva administració, tenim drets i ells deures. SORT! : )
Pues al final tuve suerte.
ResponEliminaVolvieron a llamarme los técnicos y justo vino uno un rato antes de que saliese de viaje unos días.
Pero venía con un deco y éste si tiene sonido estéreo.
Una semana entera llamando a la asistencia técnica y que mi avería no estaba en sus "tipos de avería", por lo que no era posible mandarme un técnico. Todas las soluciones que me daban eran en remoto, mandándome sms o llamándome una operadora "mecánica" que te pregunta si ya está resuelta tu avería.
Al final lo de siempre, que el trasto estaba averiado, pero para conseguir que te lo solucionen necesitas la paciencia de un santo.
En tres ocasiones concerté cita con un técnico y sólo la última se presentó en casa.
Dos mañanas perdidas esperando a alguien que no viene y un buen número de llamadas explicando una y otra vez el problema.
Sí, lo del trato, no ya humano, sólo al cliente, es algo que las grandes compañías no suelen tener.
Hasta otra.....
Vist el que t'ha passat, si tornes a tenir cap altre problema, digues que no et funciona res: ni el so, ni la imatge, ni res. Potser així t'envien directament el tècnic. De totes maneres, sembla un problema del servei tècnic subcontractat que no es presenta a les cites i d'ono que no pren cap mesura. Quina paciència!
ResponEliminaMe'n alegro que al final hagis pogut resoldre el teu problema.
A reveure : )