4 d’octubre del 2009

f.b.Sarabia

f.b.Sarabia

Divendres passat vaig assistir al concert d'f.b.Sarabia, nom artístic d'en Ferran Berron Sarabia, cantant, compositor i membre del grup Endorfina.

"Velada Dramacústica" va consistir en l'actuació acústica d'en Ferran en solitari, exceptuant una cançó acompanyat del guitarrista i compositor, Sergio Giunta Elsangre.

Malgrat no ser el meu estil musical, el concert va estar força bé. Les cançons van ser dramàtiques, amb canvis de ritme i volum tan impactants com les lletres.

El local Plug*Play és petit. Un escenari en un racó, una barra, tres sofàs (un en forma d'L) i un parell de fileres de cadires. La poca llum, donava el to de vetllada íntima.

A banda de les cançons composades pel pròpi Ferran, també va interpretar-ne dues en anglès, Creep dels Radiohead i Wave of Mutilation dels Pixies.

El millor, en Ferran. Ho va fer molt bé, va xerrar amb el públic abans, durant un petit descans a la meitat i després de l'actuació. Va omplir i va quedar gent de peu.

Ferran i Roger

En Ferran és amic meu. Era el germà del meu amic i company d'escola i break, l'Alex, amb qui vaig fundar el grup Electro Breakers, aviat farà 25 anys.

Enguany estem celebrant els 25 anys del hip hop a Europa i preparant les celebracions dels 25 anys del grup, fet pel qual he estat recordant i escrivint anècdotes.

Recordo al Ferran des que era petit, de l'escola on "estudiàvem" i de casa seva on sovint hi anava a escoltar música i fer mixtapes per les nostres coreografies.

Em va fer molta il·lusió tornar-lo a veure, a ell i a la seva mare, i poder xerrar una mica després de tants anys i en motiu d'un fet tan bonic com l'obra d'un artista.

Estic content de reprendre el contacte, "gràcies a" però "més enllà de" Facebook, i animo tothom que coneixia als Berron o que vulgui descobrir un nou artista, que l'escolti.

FELICITATS FERRAN! : )

Enllaços relacionats a Facebook:
Àlbum Concert f.b.Sarabia


Enllaç relacionat a Twitpic:
Foto


Enllaç relacionat a MySpace:
f.b.Sarabia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada