16 de maig del 2010

Barça Campió del Món 2009

Barça Campió del Món 2009
(Imatge de Futbol Club Barcelona)

Quan el Futbol Club Barcelona es va proclamar Campió del Món 2009, el passat 18 de desembre de 2009, jo estava a la 2a Trobada de macaires catalans i quan en vaig sortir em vaig acostar a la propera Font de Canaletes per celebrar-ho. Vaig fer i publicar alguna foto en directe però, entre la feina i l'entrada de la trobada, van passar els dies i al final no vaig publicar-ne cap sobre la victòria! Aquesta era una entrada pendent i avui és el dia.

A la Font de Canaletes celebrant el Mundial de Clubs

Potser el famós triplet de Copa, Lliga i Champions va eclipsar els tres títols següents, Supercopa d'Espanya, Supercopa d'Europa i Mundial de Clubs, tot i que el Mundial era l'únic que encara no teníem a les vitrines del museu! Al Mundial de Clubs només hi poden participar els guanyadors de les lligues de campions de cada continent, pel que només hi hem pogut participar tres cops en tota la història, per això era tan important guanyar-lo.

Barça Campió del Món 2009
(Imatge de Futbol Club Barcelona)

El Pep Team, Els Nois d'en Pep, L'Equip del Triplet, L'Equip de les 6 Copes... aquest equip ens ha donat tots els títols que ens podia donar d'una tirada i en Laporta ha complert tot el que va prometre que faria. Recordem-ho! Aquesta nit sabrem qui guanya la Lliga. Si la guanyem nosaltres, serà el setè títol d'aquest equip i aquesta junta directiva en el seu darrer mandat, tot serà celebracions. Si no la guanyem nosaltres... recordem tots els èxits!

Preparat pel partit d'aquesta nit!

Confio que guanyarem, n'estic convençut al 99.99%, però passi el que passi, ara que s'acosta el moment més decisiu d'aquesta temporada em sembla just recordar-ho tot, ser agraït i cridar ben fort que som...

CAMPIONS DEL MÓN!

I ara, a patir dels nervis fins al darrer minut!

FORÇA BARÇA!!! : D


Enllaços relacionats a Twitpic:
Foto 1 i Foto 2


Entrades relacionades:
Barça Campió Lliga 18-19
Barça Campió Lliga 17-18
Barça Campió Copa del Rei 17-18
Barça Campió Copa del Rei 16-17
Barça Campió Copa del Rei 15-16
Barça Campió Lliga 15-16
Barça Campió del Món 2015
Barça Campió Champions 14-15
Barça Campió Copa del Rei 14-15
Barça Campió Lliga 14-15
Barça Campió Lliga 12-13
Barça Campió Copa del Rei 11-12
Barça Campió del Món 2011
Barça Campió Champions 10-11
Barça Campió Lliga 10-11
Barça Campió Lliga 09-10
Barça Campió del Món 2009
Barça Campió Champions 08-09
Barça Campió Lliga 08-09
Barça Campió Copa del Rei 08-09
Barça Campió Champions 05-06
Barça Campió Lliga 05-06

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada