11 de maig del 2010

Saló del Còmic de Barcelona

Saló del Còmic de Barcelona

Diumenge passat vaig anar al Saló Internacional del Còmic de Barcelona. Després d'anys sense anar-hi, l'any passat vaig tornar-hi i sembla que m'hi he reenganxat. Enguany no hi havia el reclam d'un còmic de Batman local però, què coi, és una bona excusa per veure bones exposicions, descobrir novetats i tafanejar parades!

Cap al Saló del Còmic!

Enguany hi vaig anar el darrer dia i a darrera hora però va valdre la pena. Abans de començar, vaig donar una ullada ràpida i vaig quedar amb en Sergi i l'Ester, que em va fer molta il·lusió pel temps que no ens veiem plegats i les novetats. Ens vam trobar la Irene (amiga del David), que en una parada venien creacions seves fetes a ma.

Sergi, Ester i Roger al Saló del Còmic

Després de la petita trobada, vaig tenir temps de donar un tomb per triar què volia veure amb més deteniment, veure-ho i fotografiar-ho, amb menys temps del que hauria volgut però suficient com per gaudir-ho i treure'n les impressions per fer-ne aquesta entrada. Així que, sense més dilacions, anem per feina.

Joso airlines goes to Hollywood

Joso airlines goes to Hollywood va ser una de les exposicions que més em va agradar, perquè dins l'escenari d'un avió reunia una bona quantitat de mostres d'artistes que passant per l'Escola Joso, com a mestres o alumnes, han arribat a tenir reconeixement internacional publicant a les més grans editorials nord-americanes.

Ana Miralles. La passió pel dibuix.

Ana Miralles. La passió pel dibuix. va ser una altra de les exposicions que més em va agradar, perquè al voltant d'un cub donava un repàs a les diferents etapes d'aquesta artista, a la que només coneixia per haver guanyat el Gran Premi de l'any passat i pel cartell d'enguany. Em va agradar molt i quan pugui em compraré algun còmic.

Vázquez

Vázquez va ser una altra de les exposicions que més em va agradar, perquè dins l'escenari de l'estudi del desaparegut artista i coincidint amb la propera estrena de la pel·lícula sobre la seva vida El gran Vázquez (dirigida per l'Òscar Aibar i protagonitzada pel Santiago Segura), podíem veure un recull de la seva obra i fotos de la peli.

Passadís central del Saló del Còmic

Hi han altres exposicions que també em van agradar molt però tampoc em vull allargar massa. Enguany hi havien bones novetats, com el graffiti de la ma d'mtn o un escenari amb concerts. Però la novetat que sens dubte planava per tot el saló era l'imminent arribada de l'iPad i els programes per comprar i visualitzar còmics-e.

Stormtrooper de la Legión 501 posant al Saló del Còmic

Finalment, enguany tampoc no podia acabar aquesta entrada sense anomenar la zona de videojocs, disfresses i, sobretot, la presència de l'Imperi al Saló del Còmic amb la Legión 501 Spanish Garrison, que no només van posar amb els visitants que ho van voler sinó també davant de dibuixants del ring de l'Escola Joso i les Wacom Cintiq.

Enllaços relacionats a Twitpic:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4 i Foto 5


Entrades relacionades a aquest bloc:
Saló del Còmic de Barcelona (2019)
Saló del Còmic de Barcelona (2018)
Saló del Còmic de Barcelona (2017)
Death Row (2016)
Saló del Còmic de Barcelona (2016)
Saló del Còmic de Barcelona (2015)
Saló del Còmic de Barcelona (2014)
Saló del Còmic de Barcelona (2013)
Saló del Còmic de Barcelona (2012)
La noche de los cautivos (2011)
Saló del Còmic de Barcelona (2011)
Saló del Còmic de Barcelona (2010)
Saló del Còmic i Batman Barcelona (2009)


Entrades relacionades fora d'aquest bloc:
Saló del Còmic de Barcelona (2019 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2018 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2017 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2016 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2015 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2014 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2013 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2012 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2011 BHH)
Saló del Còmic de Barcelona (2010 BHH)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada