26 de maig del 2006

Feina, canvis i tristor

Les darreres setmanes he estat bastant absent, en part perquè he tingut força feina, en part perquè estan havent molts canvis al servei i la comunitat de moblocs de la qual en sóc usuari.

La qüestió és que fa un parell d'anys i escaig en BG-ta em va introduïr en el món dels moblocs animant-me a obrir-ne un a Textamerica i des d'aleshores hi he dedicat moltes hores lliures.

Primer en vaig obrir un sobre Barcelona, no trigaria gaire en obrir-ne un altre que esdevindria el principal i més tard n'obriria un altre per a vídeos. Fins i tot un de trobades!

La veritat és que és el millor servei de moblocs de la xarxa i la millor comunitat que mai he conegut, on es fa als usuaris partíceps de causes i d'esdeveniments internacionals.

Vaig coorganitzar i assistir a la primera trobada europea a Barcelona, vaig assistir a la segona a Amsterdam i, fins fa poc, teniem planejada una tercera, encara per determinar el lloc.

L'empresa, que sovint oblidem que això és un negoci, ha pres la decisió de donar un gir que ha agafat per sorpresa a la comunitat d'usuaris que tenien moblogs gratuïts, com ara jo mateix.

Sembla ser, encara és d'hora pels detalls, que el mes vinent es donaran trenta dies per passar els moblocs gratuïts a moblocs de pagament. Els que no passin a pagar seran eliminats.

L'única opció a no pagar és guanyar un concurs, on un de cada cinc participants serà premiat com "membre gratuït de per vida, sense límit de disc dur ni d'ample de banda"...

Ja hi participo però em començo a fer a la trista idea de perdre els meus estimats moblocs i amb ells deixar la millor comunitat que mai he conegut. Han estat dos anys genials... :_(

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada