18 de juliol del 2007

Quin diumenge

Diumenge passat vaig passar per l'incendi d'Ullastrell dos cops, a l'anar i al tornar d'Igualada. La columna de fum era impressionant, cobria tot el cel fins més enllà de les Muntanyes de Montserrat...


Un cop a Igualada vaig assistir a l'European Balloon Festival 2007. Al ser la primera vegada, no sabia que el lloc d'aterrament depenia del vent i per culpa de l'incendi el cel estava emboirat, així que males fotos...


Un cop a Barcelona vaig assistir al The Tall Ship's Races 2007 Mediterranea. Vaig acomiadar els velers des del Port Vell i embarcar en un catamarà per veure l'espectacle des del mar. Genial, tot i l'onatge...


De camí a casa, encara dins el mar, em vaig adonar d'una altra columna de fum que sortia de darrera la Serralada de Marina i un cop a casa el TN Migdia anunciava l'incendi de Parets del Vallès...

Malgrat aquests dos darrers incendis són industrials i al final, afortunadament, no es van desbocar pels boscos, ni matar o ferir ningú, el problema és que quan arriba l'estiu també arriben els focs.

Sort vaig tenir de poder contemplar, des del balcó de casa, com els velers pujaven la costa metropolitana mentre em bevia un granitzat de llimona... tan fresquet... amb vent de mar... i sense fum...


Esperem que no sigui un estiu gaire tòrrid i que no passi com d'altres anys, que la pudor dels incendis et desperta per que netegis les cendres dels boscos calcinats durant la nit... : (

Totes les fotos d'aquest post i moltes més les trobareu al Dreadful® Moblog

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada