13 de febrer del 2008

Dreadful® RogeRweb.cat 5.5 - 10 Anys!

Dreadful® RogeRweb.cat

Avui, dimecres 13 de febrer, és el 10è Aniversari de la meva web personal i per celebrar-ho estreno nova versió!

Ja fa un any que vaig estrenar la cinquena versió, que hi vaig integrar aquest bloc i ja els tocava una actualització.

Captura de Dreadful® RogeRweb.cat

De les novetats de la web en destaco les noves fotos de les capçaleres, d'autor, d'amics i de versions, així com una actualització de continguts i enllaços.

Alguns continguts segueixen pendents, com les aficions i algunes sorpreses encara en estudi des de l'any passat. Espero anar-ho afegint a mida que vagi tenint temps.

Captura de Dreadful® RogeRbloc

De les novetats del bloc en destaco la nova botonera d'icones de la capçalera, que inclou enllaços per a facilitar les següents opcions (sol·licitades pels lectors):

Afegir el bloc al vostre lector d'RSS, veure'l com a part de la web, visitar la web, veure el bloc independentment de la web i veure només les entrades d'Apple.

Bé, he acomplert la promesa de publicar regularment, sobretot des d'octubre passat. Ara només queda que els que m'heu dit que comentaríeu també compliu ; P

I ara m'acomiado felicitant la meva web:
Per molts anys!

4 comentaris:

  1. Woooow!
    Hacía tiempo que no me pasaba. Menudo cambio!!

    Es muy interesante el formato. Tienes un montón de contenidos y tratas de unirlos en una misma interfaz. Me gusta :D.

    ResponElimina
  2. Venint de tu, que ets una fera en tot el que fins ara he vist que fas, és un supercompliment que t'agraeixo.

    La veritat és que no tinc gaires coneixements ni temps de ficar-me seriosament amb el codi del bloc.

    Gràcies de nou! : *

    ResponElimina