23 de juliol del 2008

Bruce Springsteen Barcelona 2008

Roger al concert d'en Bruce Springsteen, Camp Nou

Diumenge passat vaig assistir al meu primer concert d'en Bruce Springsteen, que tancava la gira europea de Magic.

Qui em coneix sap que no sóc gaire ni de concerts ni de rock però l'Springsteen em porta molts bons records.

Vaig descobrir a The Boss per la meva mare, que ja l'escoltava abans que jo en fos fan amb Born in the U.S.A.

El meu amic Alex Berrón em va regalar una harmònica per aprendre i tocar junts cançons del disc Live 1975-1985.

Amb The Greatest Hits vaig donar la meva col·lecció Springsteen a la meva mare, que manté actualitzada.

Fa una setmana va ser la meva mare qui em va convidar a anar al concert, fet pel qual li dedico aquesta entrada.

Montserrat al concert d'en Bruce Springsteen, Camp Nou

Vam arribar al Camp Nou amb una hora d'antelació i la gent encara no havia omplert l'Estadi ni de bon tros.

Les banderes catalana i estatunidenca onejaven ambdós costats de l'escenari i la gent aplaudia i feia ones.

Bruce Springsteen & The E Street Band van començar amb poc més de mitja hora de retard, per esperar al públic.

L'inici va ser molt emocionant, amb una posada en escena espectacular i una comunicació amb el públic genial.

L'Springsteen va triar alguns rètols casolans que la gent duia i després els va fer servir per presentar cançons.

Tot un repàs a la discografia, tocant cançons tant noves com velles... i Twist & Shout + La Bamba per sorpresa!

Concert d'en Bruce Springsteen, Camp Nou

El concert va estar genial. Tot i el retard de l'inici i el cacau per tornar un diumenge nit, va valdre la pena.

Tothom ha sentit al Boss dient frases en català però cada cop són més llargues i n'hi ha algunes que ja se les sap!

L'Springsteen diu que s'estima molt Barcelona i Catalunya i que sempre ens porta al cor... i el sentiment és mutu.

Barcelona, omplint dues vegades consecutives l'Estadi del Camp Nou amb 150.000 persones te el rècord europeu.

Només Nova York, omplint tres vegades consecutives el Yankee Stadium supera Barcelona, tot un honor.

Des del DVD Live In Barcelona, que teníem moltes ganes de veure'l en directe i ja ho hem aconseguit!

Bruce Springsteen parlant en català

Per acabar, us deixo amb un vídeo on, malgrat la baixa qualitat, se sent en Bruce Springsteen parlant en català.

THE BOSS ROCKS! : )

Enllaç relacionat a Facebook:
Àlbum Bruce Springsteen Barcelona 2008

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada