18 de gener del 2008

3er Aniversari iMac G5

Avui fa tres anys

Ahir va ser el 3er Aniversari del meu iMac G5 i abans d'ahir va finalitzar la garantia AppleCare Protection Plan.

Actualitzat a Tiger i iLife '06

Entre 2005 i 2006 van aparèixer el Mac OS X Tiger i l'iLife '06 i vaig actualitzar-los degudament.

AppleCare Protection Plan (APP)

A finals del 2007 van aparèixer el Mac OS X Leopard i l'iLife '08 però abans d'actualitzar volia fer servir l'APP.

Com tenia el disc dur de 250GB molt ple, volia posar ordre, fer neteja i buidar-lo una mica abans de fer res.

Dimarts passat dia 15 vaig trucar per preguntar si encara podia fer servir l'APP abans que em caduqués el dia 16.

Com que necessito l'ordinador per treballar em van dir que em recollirien l'iMac a l'estudi i me'l tornarien ràpid.

Ahir vaig parlar amb el servei tècnic autoritzat i, si tot va bé, me'l repararan la setmana vinent al mateix estudi!

No patiu, no és res greu, només un petit problema que volia intentar reparar abans que caduqués la garantia.

De fet, no ho anava a reparar però en Tomàs em va animar, ja que ell tenia una bona experiència amb l'APP.

Així doncs, aprofito per animar a tots els usuaris d'Apple a fer l'esforç i comprar els AppleCare Protection Plan!

Els APPs extenen la garantia d'un any dels productes a tres i dono fe que es poden fer servir fins al darrer dia!

Nota: Quan el tècnic hagi vingut i reparat l'iMac publicaré una entrada sobre la reparació.

Entrades relacionades:
Defunció iMac G5
6è Aniversari iMac G5
Actualització iMac G5
AppleCare Protection Plan iMac G5

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada