21 de gener del 2008

AppleCare Protection Plan iMac G5

Interior iMac G5

Avui ha vingut el tècnic d'arima Informàtica, el Servei Tècnic Oficial d'Apple, per reparar el meu iMac G5 amb la garantia extesa AppleCare Protection Plan.

Unitat òptica reparada

La peça avariada era una mena d'esponja, que hi ha entre la unitat òptica i la ranura de la carcassa, però per curar en salut han canviat l'esponja i la unitat òptica.

Targeta d'arima Informàtica

arima Informàtica és el Servei Tècnic Oficial d'Apple que s'encarrega de tots els AppleCare Protection Plan de Catalunya. Si mai el feu servir, ells us atendran.

El problema que tenia era que quan expulsava un disc de la unitat òptica, enlloc de retenir-lo a la meitat, l'expulsava completament, llençant-lo fora de l'escriptori.

Amb les gravacions d'arxius des del Finder no hi havia problema, ja que l'usuari decideix quan expulsa el disc i només calia posar la ma davant de la ranura.

El problema venia al gravar amb l'iDVD, ja que el disc triga molta estona a gravar-se i quan acaba l'expulsa automàticament sense avisar. Vaja, que sortia volant!

Ara ja funciona correctament i ja no hauré d'estar sempre a l'aguait al gravar els discs, ni haver de fer trucs cutres per a les gravacions d'iDVD. Tot gràcies l'APP!

Nota: Properament publicaré una entrada sobre el seminari Apple Pro Series: La unión hace la idea.

Entrades relacionades:
Defunció iMac G5
6è Aniversari iMac G5
Actualització iMac G5
3er Aniversari iMac G5

2 comentaris:

  1. Jo també estic realment molt satisfet del tracte rebut per Arima. Per sort només els vaig necessitar un cop i em van semblar molt seriosos, amables i professionals.

    Amb la d'hores (és a dir literalment "sempre") que està encès l'iMac, el Apple Protection Plan em resulta "imprescindible" (tant com la còpia de seguretat de TimeMachine) :-)

    Estic content, Roger, que n'hagis vist també els beneficis.

    ResponElimina
  2. Efectivament, val la pena rascar-se una mica la butxaca i tenir la tranquil·litat que et dona l'APP. I es pot fer servir fins al darrer moment, demostrat.

    Amb els portàtils no et cobreix l'atenció a domicili però només et cobren 24€ i t'estalvies el viatge a Cornellà. El taxi d'anada ja et costaria més.

    ResponElimina