8 de juny del 2007

Tim Burton

Finalment, avui he aconseguit completar la meva cinemateca d'en Tim Burton!

Es pot dir que ja tinc totes les pel·lícules i els curts que han estat publicats com a extres.

Les dues pel·lícules que em faltaven eren 'Pee-wee's Big Adventure' i 'Ed Wood'.

La primera no l'he vista però el títol i la caràtula em feien tirar enrere, potser m'equivocava.

La segona ja l'havia vista, em va encantar i l'he estat a punt de comprar vàries vegades.

Ja ho tinc tot en DVD, exceptuant 'Mars Attacks!', que tinc en VHS perquè el DVD no te extres.

TIM BURTON:

  • Corpse Bride (2005)
  • Charlie and the Chocolate Factory (2005)
  • Big Fish (2003)
  • Planet of the Apes (2001)
  • Sleepy Hollow (1999)
  • Mars Attacks! (1996)
  • Ed Wood (1994)
  • The Nightmare Before Christmas (1993)
  • Batman Returns (1992)
  • Edward Scissorhands (1990)
  • Batman (1989)
  • Beetle Juice (1988)
  • Pee-wee's Big Adventure (1985)
  • Frankenweenie (1984)
  • Vincent (1982)

Els curts estan en cursiva, potser en falti algun que encara no he vist als extres.

[ Nota: No sóc tan fricandó com per tornar-ho a comprar tot en Alta Definició... ]

2 comentaris:

  1. ostis! si fiques la novia cadaver comes que n fiques tmb a pesadilla antes de navidad!? que es tmb seva!

    ResponElimina
  2. Hola BG-ta, me'n alegro molt de veure't per aquí! Tens tota la raó del món! Passa que vaig copiar, enganxar i editar la llista directament d'imdb i com que aquesta pel·lícula no està dirigida (sinó escrita i produïda) per en Tim Burton (dirigida per en Henry Selick), doncs no m'hi vaig fixar. Gràcies per avisar-me! : D

    ResponElimina