9 de desembre del 2007

Cròniques d'un dissabte de set dies

Dissabte de la setmana passada van passar moltes coses de les quals n'he parlat al llarg de la setmana.

Massa coses per parlar-ne en una sola entrada, pel que les vaig dividir en quatre cròniques publicades casa dos dies.

Així doncs, va ser un dissabte de set dies, ja que avui, set dies després de la primera entrada en faig la darrera.

  • 02-12-2007 Crònica d'una trobada. Ha estat força interessant anar veient i afegint els enllaços de les cròniques d'altres macaires catalans.

  • 04-12-2007 Crònica d'una manifestació. Ha estat força empipador anar veient algunes reaccions i interpretacions dels que no es va manifestar.

  • 06-12-2007 Crònica d'una mort anunciada. Ha estat força estrany anar veient com moria el meu antic servei de moblocs, apagant-se a poc a poc.

  • 08-12-2007 Crònica d'un derbi amb comparacions. Ha estat tan políticament incorrecte com extremadament alleugeridor buidar el pap culer sobre la pericada. Ho sento pericos.

És que per això vaig iniciar aquest bloc, per escriure part del què faig o penso, fer suggeriments i buidar el pap.

No intento cercar altra audiència que amics i coneguts, ni enganyar ningú, ni ser políticament correcte per agradar.

No intento cercar visites ni comentaris de desconeguts, ni elogis ni queixes de les meves entrades, o de mi mateix.

L'única cosa que sí que m'agradaria és que, amics i coneguts, de tant en tant féssiu servir els comentaris.

Ja m'estan bé els enllaços, correus-e, sms o trucades però, coi, és cert que algun comentari ho fa més divertit.

Animeu-vos a comentar bandarres! ; )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada