12 de desembre del 2007

Va amb nosaltres

Coberta del disc Va amb nosaltres

L'estiu passat vaig descobrir un grup de hip hop en català que sonava força bé en un concert emès per TVC.

At Versaris a l'Hipnotik Festival 2007

Poc temps més tard, sense recordar el nom del grup, els vaig reconèixer a l'Hipnotik Festival, eren At Versaris.

Imatge promocional d'At Versaris

Malgrat no els vaig poder escoltar gaire estona, em van agradar força i pel meu aniversari em van regalar el disc.

Disc Va amb nosaltres

Va amb nosaltres és el primer disc d'At Versaris i crec que el millor rap en català que he sentit fins ara.

El disc està força bé, s'entenen, no imiten accents, bones bases, diferents estils i reivindicatiu, com a bon rap.

El grup és d'ideologia poc definida, fet freqüent al hip hop peninsular, però sembla proper a l'extrema esquerra.

De tant en tant insereixen alguna frase o estrofes de col·laboracions en altres llengües com el castellà o l'àrab.

Recomano comprar el disc, amb llicència cc i donar una oportunitat al prou discriminat rap en català.

El grup treballa amb Propaganda pel fet, que funcionen com una plataforma catalitzadora de projectes musicals.

Aquesta discogràfica treballa, entre d'altres, amb Obrint Pas, que avui estrena un anunci genial amb en Toni Albà.

Enllaç relacionat a MySpace:
At Versaris

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada