23 d’abril del 2008

Col·laborador de Bloc d'Apple en Català

Col·laborador de Bloc d'Apple en Català

Ahir, després d'assistir al darrer e-seminari d'Adobe, em vaig trobar en Miquel Labòria a l'iChat i, després de saludar-nos i comentar què fèiem, em va proposar fer una entrada sobre els Adobe eSeminars al seu bloc.

La veritat és que porto molt de temps llegint-lo, el conec personalment i l'oferta em va fer molta il·lusió, així que vaig acceptar i avui n'he publicat una entrada. Ja sóc oficialment col·laborador de Bloc d'Apple en Català.

Agraeixo l'oferta a en Miquel. I a en Tomàs l'oportunitat de conèixer-los en persona i mostrar la cara col·laborativa de la poma. Encara hem de fer moltes coses plegats! Tots fem comunitat : )

Us animo a llegir l'entrada i, si encara no coneixeu el bloc i sou macaires, a subscriure-us o afegir-lo a favorits. Bona Diada de Sant Jordi!

Entrades relacionades:
Adobe CS3 eSeminars: AIR
Adobe CS3 eSeminars (Bloc d'Apple en Català)
Sant Jordi 2013
Sant Jordi 2010
Sant Jordi 2009
Sant Jordi (2007)
Sant Jordi (2006)


Col·laboracions amb Bloc d'Apple en Català:
Totes les meves col·laboracions

4 comentaris:

  1. Moltes gràcies a tu per col·laborar!!

    I ja saps, ara tens les portes obertes per escriure el que vulguis ;)

    ResponElimina
  2. Vaja! Enhorabona! Amb lo que t'agraden els MAC ;-) Aixi segur que estaras al dia :-)

    ResponElimina
  3. Gràcies, ja saps com m'agraden. Bé, al dia penso que ja n'estava bastant però potser ara ho sabrà més gent : )

    ResponElimina