23 d’abril del 2010

Sant Jordi 2010

Sant Jordi 2010

La diada nacional de la rosa i el llibre ja ha passat altre cop i, tot i l'amenaça pronosticada, el temps l'ha respectada la major part del dia, que ja és d'agrair.

Com tots els anys, el centre estava ple de gom a gom. Ple d'estudis mòbils de mitjans de comunicació, de parades de roses i llibres i, sobretot, de gent coneguda i anònima.

Jo prefereixo les llibreries, les petites i mitjanes de tota la vida i les noves i grans, però no me'n puc estar de també anar a ramblejar per les parades i estands.

Cada quatre anys, quan coincideix amb que s'acosten eleccions, els polítics prenen una mica de protagonisme als escriptors i guionistes mediàtics, com ja és costum.

El que sí que ha estat nou enguany han estat els llibres electrònics. Ja són aquí! Segurament encara no hauran tingut molt d'èxit, però ja veurem quan arribi l'iPad.

Tant els que em coneixeu com els lectors habituals d'aquest bloc, ja sabeu què representa per a mi aquesta festa, m'encanta, pel que no em repetiré altra vegada.

En fi, com que no estic enamorat i tampoc no tinc enamorada, fins aquí arriba la meva diada. Ara a gaudir dels llibres i a somniar amb la llegenda de Sant Jordi.

Espero que hàgiu tingut un bon Sant Jordi! : )

Enllaços relacionats a Twitpic:
Foto 1 i Foto 2


Entrades relacionades:
Sant Jordi 2013
Sant Jordi 2009
Col·laborador de BAC (Sant Jordi 2008)
Sant Jordi (2007)
Sant Jordi (2006)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada