23 d’abril del 2013

Sant Jordi 2013


Les Rambles de Barcelona
Sant Jordi 2013

Avui és Sant Jordi, la diada nacional del llibre i la rosa i, tot i que els darrers anys no he escrit res al respecte, enguany m'he animat a escriure aquesta entrada.

Amb aquesta fotuda crisi no es bon temps per a la majoria i les llibreries han estat uns dels establiments més afectats, amb tancaments molt i molt sentits.

Però avui els llibres són els protagonistes i és un bon dia per fer un esforç, una d'aquelles excepcions per rascar la butxaca i comprar algun llibre per la diada.

El centre ple de gom a gom, mitjans de comunicació per tot arreu, parades de llibres i roses, parelles comprant o esperant regals, solters fent-se auto-regals...


#etfelicitofill.cat al Mobile World Centre
Sant Jordi 2013

I com sempre hi ha una primera vegada, ja tinc el meu primer llibre signat per Sant Jordi i enguany no podia ser cap altre que el llibre #etfelicitofill.cat.

Després de la Festa #etfelicitofill.cat, avui havia d'anar al Mobile World Centre i aconseguir que #etfelicitofill.cat fos el meu primer llibre signat per Sant Jordi.

Així doncs, a la meva prestatgeria de llibres signats, ja hi tinc un primer d'una convenció, un primer d'un saló i un primer d'un Sant Jordi: Fricandoneig en estat pur! Si encara no el teniu, no us podeu quedar sense #etfelicitofill.cat, el llibre més gamverro d'aquest Sant Jordi!!!

Per cert... Bon Sant Jordi! : )

Enllaços relacionats a Instagram:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, Foto 5 i Foto 6


Entrades relacionades:
Sant Jordi 2010
Sant Jordi 2009
Col·laborador de BAC (Sant Jordi 2008)
Sant Jordi (2007)
Sant Jordi (2006)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada