23 de maig del 2008

Sopar Improvisat

Abans d'ahir dimecres 21 de maig es va celebrar el Sopar Improvisat d'ex-alumnes de l'escola Àngels Garriga.

Dilluns a la nit vaig rebre una trucada sorpresa d'en Klamburg i de seguida vaig fer córrer sms.

Vaig avisar al Julià, la Myriam, el Goico, el Jaume i el Blanc, dels quals només va fallar la Myriam.

Roger i Jaume

Al final hi vaig assistir amb en Julià, amb qui sempre hem mantingut el contacte (2 sopars escolars en 3 mesos!).

El sopar va ser un èxit, sobretot tenint en compte amb el poc temps que es va organitzar i celebrar entre setmana.

Vam ser catorze (la meitat de la classe), vam sopar bé i la majoria vam allargar la trobada en un bar de la vora.

Davant del restaurant

Els primers en arribar vam estar una estona a la terrassa del restaurant però no vam trigar a entrar a l'interior.

Vam passar a un reservat on vam poder estar nosaltres sols i ens vam anar asseient així com arribàvem.

En Klamburg va portar pàgines del seu àlbum de fotos, des del Petit Príncep fins al darrer viatge de fi de curs.

Julià i Roger

Em va tornar a sorprendre veure'm en fotos que no recordava gens ni mica que m'haguessin fet.

A la majoria feia anys que no els veia però n'hi havia que no els veia des de vuitè, màxim dos anys després.

Els vaig reconèixer a tots. Les noies estaven realment estupendes i els nois potser una mica més canviats.

Davant del bar

Després del sopar vam anar a petar a un petit bar que estava a tocar del restaurant, en una plaça propera.

Vam estar-hi fins tancar el local i fer un llarg comiat que en realitat va ser un fins al setembre, la propera reunió.

Va ser una trobada íntima, senzilla i tendra amb moments pel record, no es pot demanar més.

Moltes gràcies als que es van decidir a contactar i organitzar el sopar en un temps mínim i màxim resultat.

Entrades relacionades:
Trobada 40è Aniversari Escola Àngels Garriga

Enllaços relacionats a Facebook:
Grup Àngels Garriga a Facebook
Àlbum Sopar Improvisat a Facebook (Roger SV)
Àlbum Sopar Àngels Garriga a Facebook (David JG)

Nota: Si llegeixes aquesta entrada i vas venir al sopar, si et plau, deixa un comentari amb el teu nom. Si també has publicat quelcom del sopar al teu bloc o fotobloc i vols que l'enllaci, deixa un comentari amb el teu nom i l'enllaç al teu lloc. Si vas faltar-hi també pots comentar!