1 d’octubre del 2008

36

Roger al George Payne Irish Bar

Dimarts de la setmana passada va ser el meu 36è aniversari i ho vaig celebrar en família i amb els amics.

Els meus pares i jo vam anar a dinar al Hard Rock Café Barcelona i després a veure Vicky Cristina Barcelona.

Dissabte ho vaig celebrar amb els amics, anant a sopar amb derbi, de pintes i de ball.

Vam anar a sopar al Foster's Hollywood Balmes, de pintes al pub George Payne i de ball al club Jamboree.

Va estar força bé:
Dimarts vam dinar de PM i ens va encantar VCB i dissabte va guanyar el FCB i vam beure i bellugar fins la matinada.

Electro Breakers RLZ!!! : D

Nota: Des del 2005 pel meu aniversari també celebrem el dels Electro Breakers, enguany el 23è Aniversari!

Entrades relacionades:
47, 46, 45, 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38, 37, 36, 35 i 34

2 comentaris: