26 de setembre del 2016

44

Roger, Joe i David

El passat 23 de setembre va ser el meu 44è aniversari i ho vaig celebrar amb els amics i en família.

El mateix divendres 23 ho vaig celebrar amb els amics anant a sopar i de pintes. Enguany tampoc havíem pogut celebrar l'aniversari del Joe, així que vam celebrar-los tots dos. Vam anar a sopar al Foster's Hollywood Balmes i de pintes al George Payne, tradicionals llocs de celebració dels Electro Breakers.

El diumenge 25 ho vaig tornar a celebrar amb els pares amb un bon dinar amb pastís d'aniversari i cava. Vaig necessitar deixar un dia de descans per encabir tanta teca i mam, que un ja te una certa edat i he de vigilar una mica amb els excessos... Edat de gaudir i excessos de diversió, és clar! x'D

Va estar molt bé, altre cop amb els breakers reunits i altre cop en família.

Electro Breakers RLZ!!! : D

Nota: Des del 2005 pel meu aniversari també celebrem el dels Electro Breakers, enguany el 31è Aniversari! No és que coincideixi la data però aprofitem l'avinentesa donat que pel meu aniversari ens vam retrobar.

Enllaços relacionats a Instagram:
Foto 1, Foto 2 i Foto 3


Entrades relacionades:
47, 46, 45, 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38, 37, 36, 35 i 34

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada