30 de setembre del 2018

46

Roger, Joe i David

El 23 de setembre va ser el meu 46è aniversari i ho vaig celebrar el mateix dia i el següent amb la família i el dissabte següent amb els amics. Vaja, una setmaneta celebrant-ho... ; )

Diumenge 23 ho vaig celebrar amb els pares amb un bon dinar, pastís d'aniversari, cava i licors a casa i dilluns 24, per La Mercè, vam anar al Foster's Hollywood Màgic Badalona.

Ahir dissabte 29 ho vaig celebrar amb els amics anant a sopar, de copes i de disco. Enguany altre cop tampoc havíem pogut celebrar l'aniversari del Joe i el David, així que també vam celebrar-los tots tres. Vam anar a sopar al Bernie's Diner, de copes al Colón i de disco al Jamboree, dos nous i un clàssic llocs de celebració per als Electro Breakers.

Ha estat molt bé, altre cop en família i altre cop amb els breakers reunits.

Electro Breakers RLZ!!! : D

Nota: Des del 2005 pel meu aniversari també celebrem el dels Electro Breakers, enguany el 33è Aniversari! No és que coincideixi la data però aprofitem l'avinentesa donat que pel meu aniversari ens vam retrobar.

Enllaços relacionats a Instagram:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4 i Foto 5


Entrades relacionades:
47, 46, 45, 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38, 37, 36, 35 i 34

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada