28 de gener del 2020

47

David, Stoneman, Hate & Dreadful

El 23 de setembre va ser el meu 47è aniversari i ho vaig celebrar el mateix dia amb la família i quatre mesos més tard amb el meu cosí David i amics. Quatre mesos més tard? Doncs sí. Per diversos entrebancs enguany encara no hem pogut seguir la tradició del grup... o no del tot.

El mateix dilluns 23 de setembre ho vaig celebrar amb els pares amb un dinar, pastís d'aniversari i cava a casa. Fins aquí com sempre.

El passat dissabte 25 de gener ho vaig celebrar amb el meu cosí David, l'Stoneman i el Hate One anant a un esdeveniment, sopar, copes i festa.

L'any passat vam celebrar l'aniversari de l'Stoneman després del Son 15 anant a sopar, de copes i After Party i, com que enguany encara tampoc havíem celebrat el meu, doncs vam repetir i vam celebrar els dos.

Vam anar al Son 15 i, com que aquesta edició es va celebrar a Baró de Viver, vam anar a sopar al proper Foster's Hollywood La Maquinista i després de copes i After Party al Generator Barcelona.

Malgrat el retard i que faltava el Joe, ha estat molt bé. Quan puguem ja repetirem els tres la tradicional trobada dels Electro Breakers.

Nota: Des del 2005 pel meu aniversari també celebrem el dels Electro Breakers, enguany el 34è Aniversari! No és que coincideixi la data però aprofitem l'avinentesa donat que pel meu aniversari ens vam retrobar.

Enllaços relacionats a Instagram:
Foto 1, Foto 2 i Foto 3


Entrades relacionades:
51, 50, 49, 48, 47, 46, 45, 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38, 37, 36, 35 i 34


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada