28 de setembre del 2015

43

Roger i David

El passat 23 de setembre va ser el meu 43è aniversari i ho vaig celebrar amb en David i en família.

El mateix dimecres 23 ho vaig celebrar amb en David anant a sopar i de pintes.

El dijous 24 ho vaig tornar a celebrar amb els pares amb un bon dinar amb pastís d'aniversari i cava.

Primer de tot vam passar pel Mapping Casa Batlló de les festes de La Mercè 2015.

Vam anar a sopar al Foster's Hollywood Balmes (amb el Barça) i de pintes a l'Obama (amb música en directe).

Va estar molt bé (tret del partit), altre cop amb en David i altre cop en família.

Enguany no va poder venir en Juan, així que ens deu una trobada... ; P

Electro Breakers RLZ!!! : D

Nota: Des del 2005 pel meu aniversari també celebrem el dels Electro Breakers, enguany el 30è Aniversari! No és que coincideixi la data però aprofitem l'avinentesa donat que pel meu aniversari ens vam retrobar.

Enllaços relacionats a Instagram:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, Foto 5 i Foto 6


Entrades relacionades:
47, 46, 45, 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38, 37, 36, 35 i 34

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada