9 de gener del 2011

Vacances de Nadal 2010

Regals de Reis

Doncs sí, ja és aquí, el final de les vacances de Nadal ha arribat! Han passat volant! Gairebé no me'n he adonat! Menteixo. En voldria més però han estat genials!

En primer lloc, les hem pogut celebrar tots els que les celebràvem tradicionalment, menys els que ja no hi eren. No ha faltat ningú més, ni per salut, ni per família.

Enguany, afortunadament, el meu pare ha protagonitzat l'esperit nadalenc. No només per tot el que li ha passat, ni perquè els bessons ja són "grans"... També físicament!

Per primera vegada, els meus tiets i cosins no han anat a Itàlia per celebrar el Babo Natale amb la família italiana, fet que ens ha permès celebrar el Nadal en família.

En segon lloc, les hem pogut celebrar a casa. Hem pogut fer vacances, descansar una mica i gaudir del moment i els regals, sense haver d'anar a munt i a vall.

Ho desitjava el meu pare, ho necessitàvem la meva mare i jo i ho mereixíem els tres, ni que fos per justícia estadística... els números canten.

Per primera vegada, no ens hem hagut de desplaçar a casa l'àvia, ni tan sols pel Dinar de Nadal, ja que van venir l'àvia, els tiets i els cosins, desig del meu pare.

Nadala 2010

Quan l'any passat em vaig proposar sortir de la rutina, no em referia a el que m'ha acabat succeint els darrers cinc mesos, de ben segur que no, ha estat un canvi radical.

El 2010 ha estat el pitjor any de la meva vida però, malgrat això, sempre intento trobar coses positives o, si més no, mirar la part positiva i aparcar la negativitat.

Així doncs, per aquest 2011, m'he proposat continuar amb el propòsit de no tornar a la rutina, però aquest cop per canvi voluntari i no forçat, i fer neteja.

Per fer neteja no em refereixo a rentar, sinó a prioritzar i tancar temes. Primer fer allò que importa, després enllestir el que puc fer i desfer-me del que no puc fer.

Pot semblar quelcom lògic i fàcil de fer però en el meu cas no ho és tant. Sempre tinc un milió d'idees i coses per fer però sempre em falta temps... tempus fugit!

Està clar que en general el 2010 tampoc ha estat un bon any: continua la crisi i la gent ha votat el contrari del que ha cridat als carrers, tant al Parlament com al Camp Nou.

Espero que hàgiu passat unes Bones Festes, amb regals i en companyia dels que us estimeu i que tingueu un Feliç Any Nou amb molta salut, calers i gresca!

Feliç 2011! : )

PD: Em sap greu pels que aquestes festes esperàveu rebre la meva nadala i no ha estat així però espero que entengueu que donades les circumstàncies he hagut de reduir el llistat. Com podeu veure a la imatge, enguany està protagonitzada pel meu pare, donat l'esperit nadalenc i la barba autèntica.

Entrades relacionades:
Vacances de Nadal 2023
Vacances de Nadal 2022
Vacances de Nadal 2021
Vacances de Nadal 2020
Vacances de Nadal 2019
Vacances de Nadal 2018
Vacances de Nadal 2017
Vacances de Nadal 2016
Vacances de Nadal 2015
Vacances de Nadal 2014
Vacances de Nadal 2013
Vacances de Nadal 2012
Vacances de Nadal 2011
Vacances de Nadal 2010
Vacances de Nadal 2009
Vacances de Nadal 2008
Vacances de Nadal 2007
Vacances de Nadal 2006


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada