26 d’abril del 2006

Cap a París!

El Barça s'ha classificat per a la final de la Lliga de Campions! Després de tombar als millors equips d'Europa, ara ens toca pencar per tombar a l'Arsenal a la final de París.

Malgrat ser un equip líder, tant a la Lliga com a la Champions, l'empat d'avui ens ha fet patir fins al darrer segon, quan l'àrbitre ha xiulat el final del partit i l'estadi ha esclatat.

Canaletes és plena de gom a gom, petards i coets sonen pels carrers de tots els barris, trucades als amics que no son amb nosaltres i jo acabant-me una copa de cava fent un post.

Visca el Barça i visca Catalunya!

6 comentaris:

  1. El Barça ha molado bastante esta temporada, pero las segundas partes en el Camp Nou contra Benfica y Milan dicen mucho de lo que es ese club.

    Miedo, mucho miedo.

    Por cierto, que devuelva el Tenerife el emblema de diamantes, que hay que dárselo a Merk.

    ResponElimina
  2. Com deia en Johan Cruiff "fumbol es fumbol y esto es uno". Abans el Nou Camp feia por però els darrers anys s'ha trencat l'encanteri. Però no ens enganyem, diga'm on som i et dirè el que som.

    Jo sóc del Barça com sóc català, de naixement. Si em mires les venes les tinc blaugranes, si em mires el cor el tinc català. Per això en l'esport defenso el meu club i la meva selecció, com en la vida defenso la meva ciutat i el meu país.

    Però la veritat sigui dita, no hi entenc un borrall de futbol. A veure, em se les normes i tinc les meves preferències de joc però no vagis gaire més enllà, no acostumo a seguir els altres equips.

    Desitjo i m'encanta que guanyi el meu equip però no em desespero quan no potser així, només és esport. Però l'entitat que no me la toquin perquè si alguna cosa és el Barça és més que un club.

    VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA! : )

    ResponElimina
  3. Pagueu-li un bon rentat d'orelles i potser així sentirà quan l'àrbitre xiula fora de joc, potser així xutarà quan toca, potser només ens saben marcar gols il·legals, potser ni així.

    ResponElimina
  4. Suelo entender el catalupi bastante bien, pero no tengo ni p*** idea de lo que has dicho esta vez -- not that I care.

    ResponElimina
  5. Decia que le pagueis un buen lavado de orejas y quizá así oirá cuando el arbitro pita fuera de juego, quizá así chutará cuando toca, quizá sólo nos saben marcar goles ilegales, quizá ni así. No tengo nada en contra de Merk, ni de ti, ni de los que no se enteran. Força Barça!

    ResponElimina