25 d’abril del 2006

Posa't el .CAT!

Ahir dilluns es va iniciar el període de registre obert dels noms de domini .cat, o el que és el mateix, tothom ja pot comprar noms de domini .cat, sense les restriccions de les tres fases.

Jo ja en tinc un parell, un pel meu estudi i un altre per la meva web personal, que he redirigit cap a l'hostatge del meu estudi. Així doncs, ja tinc adreces de web i de correu-e amb .cat!

Sembla un somni fet realitat, que va començar amb la campanya pel .ct (encara en curs), a la que m'hi vaig apuntar des d'un cibercafè (un no, el primer cibercafè de Barcelona!) el 96!

Sembla ser que ja comença a haver alguns llocs gratuïts i d'altres de pagament que ofereixen comptes de correu-e amb el .cat i la majoria de webs conegudes ja el tenen (veure altres links).

Ara tothom que vegi les nostres adreces amb el .cat, primer es preguntarà quina extensió més extranya però ben aviat ens identificaran com a catalans, a tot el món. Posa't el .CAT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada