9 d’abril del 2006

S'acaba la setmana

Diumenge nit i s'acaba la setmana. Resumint el temps lliure en flashbacks:

Dilluns i dimarts res d'interessant. Dimecres nit el Barça es classifica per la Lliga de Campions. Dijous al vespre vaig anar al centre de Badalona, que no visitava des dels 90, on hi vaig fer unes fotos abans d'anar a l'acte commemoratiu del "75è Aniversari d'Esquerra Republicana de Catalunya" i el "30è Aniversari de la Represa d'ERC Badalona" al Museu de Badalona. Divendres tarda vaig anar a l'exposició "L'imperi oblidat. El món de l'antiga Pèrsia" al CaixaForum (una passada i nou llibre per la meva biblioteca). Cap de setmana de ganduleig llegint, organitzant i fent còpies de seguretat de totes les fotos fetes durant la setmana (laborals i personals). I ara, després de mobloguejar algunes fotos al moblog principal, m'he dit, calla que faras un post pel nou bloc.

Doncs això, un d'aquells posts que mai hauria fet al vell bloc i que potser per això he acabat gairebé abandonant. I és que si t'has de rumiar gaire el que has d'escriure acaba per fer-te mandra, així que he decidit que aquest cop no m'ho pensarè gens ni mica i cada cop que em vingui de gust, correu-e cap al bloc i Santes Pascues... Pascues? Això és un altre post ; )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada