29 de novembre del 2007

Barcelona World Race 2007

Barcelona World Race 2007

Concepte de regata
"La Barcelona World Race és una nova regata a dos de volta al món sense escales, la primera edició de la qual sortirà de Barcelona el dia 11 de novembre de 2007 i que se celebrarà cada quatre anys."


Aquesta és la descripció que dona l'organització a la seva web oficial però no només comença a Barcelona sinó que també hi acaba i, si tot va bé, ho intentaran realitzar en uns 80 dies, com en Willy Fog... perdó, en Phileas Fogg.

La World Race des del balcó de casa

M'hauria agradat assistir-hi en directe, com amb The Tall Ship's Races 2007 Mediterranea, però vaig haver de treballar en diumenge i no va poder ser... bé, no del tot perquè la vaig veure per la tele... i des del balcó de casa!

Espero poder assistir en directe a la tornada, a ser possible des del mar, malgrat que el temps, la mar i el fred que probablement farà potser em faci decantar per terra ferma... per no parlar del transit marítim.

La World Race des d'internet

De tant en tant arriben notícies de la cursa als mitjans però des de la web oficial podem seguir-la pas a pas, amb la classificació, vídeos, notícies, articles, consola de cursa, visors de cursa en 2 i 3D... i el Programa Oficial.

Com a aficionat ocasional, sense cap coneixement ni tècnic ni esportiu, més aviat pel disseny de Custo Dalmau, m'agradaria que guanyés l'Estrella Damm, malgrat que actualment vagi penúltim. Ànims!

Personalment, no tinc ni idea de ni navegar ni de vaixells, ni de grans velers ni de regates però des que vaig anar al Festival del Mar durant el Fòrum, que m'he enganxat als esdeveniments marítims de la ciutat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada