9 de març del 2009

The Bridge

Grandmaster Flash
The Bridge

Els que em coneixen saben que el que sento per en Grandmaster Flash es podria considerar adoració... no fundaré una nova religió però el porto sempre amb mi.

Escolto a Grandmaster Flash, Melle Mel & The Furious Five des de 1984 i porto totes les seves cançons al mòbil, des que fa uns anys el vaig començar a trobar en CD.

La mala notícia va ser quan em vaig assabentar, tard, que actuava a l'Urban Funke 2007 de Barcelona i més encara quan hauria pogut tenir entrades gratis...

La bona notícia va ser quan la Pàgina de Grandmaster Flash a Facebook em va enviar la promo del microsite per al nou disc! NOU DISC!!! I a la web en regalen un tema!

Tinc per costum passar un cop cada setmana o quinze dies per la fnac i mirar la prestatgeria de hip hop però no ha estat fins divendres passat que vaig trobar el nou disc!

No ho vaig dubtar ni un segon, vaig agafar el CD volant i, amb els punts de la fnac que tenia guardats (i que ja em cremaven als dits), el Granmestre em va sortir de franc!

El nou disc és diu The Bridge: Concept of a Culture i el profeta ens beneeix les oïdes amb una reunió de convidats especials de la cultura hip hop.

KRS-ONE, Big Daddy Kane, Snoop Dogg, Q-Tip, Busta Rhymes, Mr. Cheeks... i una pila més que el meu esperit breaker encara no ha acabat de païr...

Si bé Grandmaster Flash ja estava en actiu a la ràdio, sessions de clubs, algun disc de remixes i el Hall Of Fame 2007, crec que aquest és El Retorn.

Temes genials que ens retornen al Bronx, un tribut al breaker... però no noves versions de temes clàssics sinó temes nous amb estil actual i el seu toc de màgia.

Grandmaster Flash
Disc The Bridge

Un cop escoltat el disc per primer cop, al mirar el correu brossa descobreixo un correu-e que s'havia colat i, sabeu què? Vaig comprar el disc el dia que es posava a la venda!

Això és un senyal! ; )

Enllaços recomanats:
Web oficial de Grandmaster Flash
Web oficial de The Bridge
Web oficial d'Strut Records
Canal YouTube de Strut Records (Vídeos)
Pàgina Oficial de Grandmaster Flash a Facebook

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada