22 de març del 2009

SergiStein

SergiStein

Aprofitant la darrera entrada que un vell amic ha publicat al seu bloc, reprenc la sèrie d'entrades promocionals de blocs d'amics d'Apple que tenia aparcada fa força temps.

Conec en Sergi Coll i Síria de l'institut i, gràcies a Facebook, fa uns mesos vam reprendre el contacte i vaig descobrir que havia obert un bloc anomenat SergiStein.

El seu bloc és multitemàtic però bàsicament tracta d'informàtica, tecnologia, radioafició i òpera i no te cap periodicitat. Vaja, un bloc personal dels de tota la vida.

A la seva web vaig descobrir que és tècnic de sistemes, macaire (entre d'altres) i amb un Apple Certified Support Professional i un Apple Certified Technical Coordinator.

Com ell mateix em va dir, no és cap talibà de cap sistema i li agrada treballar amb Mac, Linux i Windows però quan li vaig proposar va accedir a apuntar-se al GUAC.

Mac OS X Leopard en un Lenovo S10e

El que m'ha impulsat a fer aquesta entrada és que en Sergi, fent proves de les seves, ha instal·lat el Mac OS X Leopard en un Lenovo S10e, un dels anomenats netbooks.

Quan me'n vaig assabentar li vaig suggerir que fes una entrada al seu bloc, com em va dir no és cap cosa que no s'hagi fet abans, però com li vaig dir potser sí en català.

Així doncs, en Sergi ha publicat l'entrada Lenovo S10e i Mac OS X, on explica pas a pas com fer la instal·lació del Leopard al netbook a partir d'un llapis de memòria.

Sergi Coll i Síria

Penso que és una sort haver retrobat en Sergi. A més de ser un vell amic i bona persona, dóna la casualitat que és macaire i te un bloc on hi podem aprendre moltes coses.

A veure si podem quedar aviat en persona i també trobar-nos a alguna assemblea del GUAC o trobada de macaires catalans. De moment estem en contacte i a l'aguait.

Tant si sou macaires, com si sou pecermundistes, tant si voleu aprendre, com si només teniu pura curiositat, a què esteu esperant? No perdeu temps i doneu-hi un cop d'ull!

Entrades relacionades:
Lenovo S10e i Mac OS X (SergiStein)
Windows al Mac i Mac OS al PC (Bloc d'Apple en Català)

2 comentaris:

  1. Jeje!! Ets un amic!! :) Moltes gràcies per les teves paraules. Estàs convidat a unes birres jaja. Salut.

    ResponElimina
  2. No es mereixen però mai et diré que no a fer unes birres! ; D

    ResponElimina