15 de març del 2009

200

Entrada Número 200

Aquesta entrada és la número 200. Una excusa més per tornar a fer una petita celebració al bloc.

La primera entrada d'aquesta quarta versió la vaig fer el 8 d'abril de 2006, aviat farà tres anys.

Donat que s'acosta el tercer aniversari de la quarta versió, em sembla un bon moment per fer un petit repàs.

La 1a versió (1998) era un apartat de la meva web personal anomenat "NOU" on anotava novetats de la web.

Era un simple llistat amb enllaços a les actualitzacions de la web però hi vaig anar afegint d'altres coses.

Era el boom de les webs i jo no parava: Bessons, Vilanet, Planet Tatooine, Phreak Man, Cyberdelia...

La 2a versió (2000) continuava sent l'apartat "NOU" de la meva web personal però ja tenia format de bloc.

Vaig començar a anotar també dates de festes i trobades, així com enllaços a les fotos de les mateixes.

Quin dia serà la festa? Ves a la meva web que hi han les dades. Heu revelat les fotos? Són a la web.

La 3a versió (2003) es deia "NOU: Novetats i notícies", ja tenia format de bloc i ja parlava una mica de tot.

Amb el temps vaig començar a incloure una imatge per entrada, sistema de comentaris i la cançó que escoltava.

Publicava gairebé a diari, tenia força visites, bastants comentaris i fins i tot problemes pel contingut polític...

La present 4a versió (2007) es diu "Dreadful® RogeRbloc" i es pot visitar independentment de la web.

Al principi vaig tornar al format text però aviat ho vaig descartar, afegir etiquetes, comparteix...

Mantinc un bloc personal de temàtica variada, per bé que hi han èpoques que parlo més d'uns temes que d'altres.

Per quan una cinquena versió? Probablement aviat. Segurament pels voltants de la propera versió de la web.

Tinc alguna cosa pensada? Serà igual d'esperit però molt diferent d'aspecte, format d'entrada i possibilitats.

Estic preparant alguna cosa ja? Ara estic preparant un altre bloc (res a veure) del que aviat en parlaré.

A per la 300! : )

Entrades relacionades:
500
400 (BHH)
300 (BHH)
100
1


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada