17 d’octubre del 2007

100

Entrada Número 100

Aquesta entrada, escrit o post és el número 100. És una rucada però em venia de gust fer una petita celebració.

El 8 d'abril de 2006 vaig fer la primera entrada de la present versió d'aquest bloc i en poc més d'un any i mig faig la cent.

Vaig començar amb una empenta semblant a l'actual però d'amagat i simultàniament amb l'anterior versió del bloc.

Amb la nova marca d'aigua de les fotos, l'etiquetatge de les entrades i la nova empenta, dono la versió per enllestida.

Entrades relacionades:
500
400 (BHH)
300 (BHH)
200
1


4 comentaris:

  1. molt be!!! jejeje... Donç... Felicitats i... ara a per el post 200 ;-)

    1 abraçada

    ResponElimina
  2. Gràcies i que el teu bloc ho vegi ; )

    A veure si podem tornar a quedar en un parell de setmanes.

    ResponElimina
  3. gENIAL! FELICITATS NOI! ESPERO QUE POsTEIXIS MOLTS MÉS !

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies! Em fa molta il·lusió llegir-te per aquí i més en un post especial com aquest.

    A veure si tu també poguessis tornar a quedar en un parell de setmanes o tres. M'agradaria xerrar amb tu : )

    ResponElimina