21 d’octubre del 2007

Tomàs i Dreadful

Tomàs i Dreadful

Ahir dissabte vaig conèixer en Tomàs en persona!

En realitat el vaig conèixer al seu bloc, del qual ja n'he parlat fa poc, però després d'alguns comentaris i correus-e, al final vam quedar.

En Tomàs és un megacrack de les relacions internacionals amb moltes ganes i capacitat de travessar mars i oceans de bits abord d'una poma.

Uns quants mesos després d'escoltar el seu primer podcast, tinc l'honor de dir que m'ha ofert la possibilitat de participar en un proper Connexions.

No puc dir a quants internautes he conegut en persona però puc dir que crec que aquest serà un dels que repetirem trobades : )

2 comentaris:

  1. Un altre cop aviseu, i potser m'apunto!

    ResponElimina
  2. Si no m'equivoco, el divendres 16 de desembre mossegalapoma.cat farà sis mesos, potser podríem celebrar-ho fent una minitrobada macquera...

    ...per cert, si tampoc m'equivoco, el 20 d'octubre Bloc d'Apple en Català va fer un anyet! Com diu la dita, tots els sants tenen anyada: Per molts anys! : )

    ResponElimina