9 d’octubre del 2007

Sony Ericsson K800i i M2 1GB

Sony Ericsson K800i

El passat 24 de juliol, abans de les vacances, em vaig comprar un Sony Ericsson K800i i després de fer-lo servir durant l'estiu, és hora de fer-ne una valoració.

Em vaig decidir per aquest model, en primer lloc per la marca, en segon lloc per les característiques tècniques i en tercer lloc pel preu que em feia l'operadora orange.

Tinc molts aparells de la marca Sony i tots i cadascun d'ells m'ha donat molt bon resultat, tant en qualitat, com en compatibilitat, com en durabilitat i servei tècnic.

El Sony Ericsson K800i és un mòbil 3G, UMTS amb videotrucades, càmera de 3.2 mega pixels amb flaix, MP3 amb auriculars estèreo i Bluetooth, tot el que necessito.

Vaig anar a The Phone House on em van fer un molt bon preu per passar un número de targeta a contracte, amb el mòbil lliure i sense logo d'operadora.

La veritat és que ja tenia ganes d'unificar els tres aparells que duia, mòbil, càmera i mp3, en un de sol i des que tinc aquest mòbil que gairebé mai porto bossa.

Sony Cyber-shot auto focus 3.2 mega pixels

La càmera integrada és de 3.2 mega pixels, exactament la mateixa qualitat que la càmera que acostumava a portar sempre a sobre i molt superior a la del vell mòbil.

Sony Memory Stick Micro (M2) 1GB

Les possibilitats d'expansió també son un factor clau, ja que disposa de ranura per a Memory Stick Micro (M2), que actualment arriba fins a 1GB i que segur que amplien.

Vaig anar a Sony Gallery i vaig comprar un Sony Memory Stick Micro (M2) d'1GB, que porta dos adaptadors per fer-lo compatible amb els Memory Stick Pro i Pro Duo.

Després d'un any amb el mòbil trencat, fent-ne servir un del despatx i esperant el famós iPhone, en quant vaig sentir el rumor de timostar no em vaig esperar més.

El mòbil funciona molt bé, te moltes més opcions que els altres que havia tingut i les que no te, son opcions que jo no necessito en un mòbil, cadascú sap què necessita.

La càmera funciona molt bé i te tres opcions força interessants:

Una permet fer fotos sense desprotegir el teclat en lliscar la cobertura, BestPic permet fer una ràfega de fotos per triar la millor i Panorama permet unir tres fotos.

Una altra opció interessant és la possibilitat de fer la foto des de dos botons diferents. El superior permet enfocament manual i el joystick autoenfocament.

Com a càmera de vídeo és força limitada: Si bé no limita la duració dels vídeos, els grava en format 3gp amb una qualitat molt inferior a la càmera compacta.

He provat la transferència de fotos per USB, Memory Stick i Bluetooth i la més còmoda és per Bluetooth. La comoditat supera la poca diferència de rapidesa.

Comparant-la amb la compacta, trobo a faltar el zoom òptic, la possibilitat de fer fotos nocturnes amb trípode i la qualitat del vídeo, que si l'editem perd més qualitat.

El reproductor funciona molt bé i te tres opcions força interessants:

Minimització en pantalla per fer servir altres aplicacions o trucar, altaveu integrat per prescindir dels auriculars i ràdio (quan portem els auriculars que fan d'antena).

L'aplicació que reprodueix la música permet escoltar per artista, pista o llista, on podem crear una llista per cada disc. Els vídeos es reprodueixen independentment.

He provat la transferència d'arxius multimèdia per USB, Memory Stick i Bluetooth i la més còmoda és per USB o Memory Stick, depenent de l'ordinador que faci servir.

Comparant-lo amb l'mp3 que tenia, no trobo a faltar res. Si tingués un iPhone segurament trobaria a faltar moltes coses en ambdós sentits però no mentre sigui timostar.

Els auriculars són el punt feble. Funcionen bé però algun cop els he hagut de pitjar perquè els reconegui. També cauen de les orelles, no uns que venen per separat.

Tant la presa com la visualització de les fotos i vídeos es pot fer en format vertical o horitzontal, sent el segon el que ocupa tota la pantalla, per cert força resistent.

És compatible Mac + Win però no amb l'Apple iTunes, malgrat hi ha una aplicació gratuïta que sembla que resol el problema. Ambdós sistemes creen arxius de sistema.

L'he fet servir intensament tant en mode telèfon, com en mode càmera, com en mode reproductor, com amb tots alhora i només un cop es va penjar durant cinc segons.

Entrades relacionades:
Sony M2 4GB i M2 Adaptors
Sony M2 USB Adaptor i Firefox Portable

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada